Birthday

چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آفرینش... و چه اندازه شیرین است امروز... 10 بهمن... روز میلادم... روزی که من آغاز شدم... تولدم مبارک همچنین  از خانم نوعدوست هم تشکر میکنم 



نظرات شما عزیزان:

رومینـــــــــا
ساعت22:18---1 اسفند 1393
تولدت با تاخیر مبارک ابجی...ببخشید من نمیدونستم...هوووووووررررررررررر
پاسخ:مرسی عزیز دلم اشکال نداره خخخخخ اتفاقا به موقع تبریک گفتی جشن تولدمو امروز یعنی جمعه گرفتم !!!


mina
ساعت13:17---23 بهمن 1393
تولدت مبارک گلم
پاسخ:مرسی عزیز دلم تولد تو هم مبارک


mina
ساعت13:15---23 بهمن 1393
عزیزم تولدت مبارک امید وارم 120 ساله شی و در تمامی مراحل زندگی ات موفق باشی و زیر سایه مارد و پدرت زندگی خوبی رو داشته باشی
@} ;-
پاسخ:مرسی عزیز دلم تو هم همین طور گلم به بهترین مراتب برسی و موفق باشی


مهناز
ساعت22:03---15 بهمن 1393

او که می رود نمی فهمد..اما او که بدرقه می کند خوب می داند...کاسه آب معجزه نمی کند...سلام . خسته نباشی بخاطر وبلاگ خوب و زیباتمن چند ساله توی بلاگفا فعالیت میکنم و وبلاگ پربازدید و خوبی هم دارم ولی محدودیتهای بلاگفا و مشکلاتش باعث شده بیام سمت لوکس بلاگ و وب جدیدی رو راه اندازی کنم با دوستان جدید.اگه افتخار بدین همدیگرو لینک کنیم .فعلا بای


پاسخ:مرسی که از وبم دیدن کردی. لینک شدی من رو لینک کن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 10 بهمن 1393برچسب:, | 17:11 | نویسنده : nazanin |