تشکر.....

سلام به همه

من میخواستم

 

از سرکار خانم نوعدوست

بابت زحمات بسیار زیادی که برای مدرسه کشیدن تشکر کنم

 

  واقعا خسته نباشن  

  امیدوارم همیشه سلامت وتندرست باشن

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.

نظرات شما عزیزان:

ملیکا
ساعت20:28---8 آذر 1393

مرامت منو کشته خیلی خیلی قشنگ بود


پاسخ:ملیکا خودتی؟ مر30 .. فدات


حانیه
ساعت10:29---24 مهر 1393

 لینکیدمتاااااااااااااااااااا
؟؟؟؟؟؟


پاسخ:حانیه جون ببخشید من گفتم که ادرس وب بذار لینکت کنم ممنون که لینکم کردی وبتو از توی لوکس بلاگ پیدا کردم لینکت کردم. لینکی


aziztanha
ساعت19:44---23 مهر 1393

بازهم خوش به حال تو که معاونتون خانم مهربونیه نمیدونی تو مدرسه ی ما چه خبره!!!  دستامونو نگاه کنی پینه بسته


پاسخ: اینو نگو همه معاون ها خوبن ولی مال ما بهترین معاون روی کره زمینه خب مثل خانم معاون مهربون ما دیگه پیدا نمیشه خانم معاون من خیلیییی خانم خوبیه همیشه سلامت باشه...


aziztanha
ساعت18:51---20 مهر 1393

من در جریان نیستم ولی هر چی که هست خسته نباشن 


پاسخ:چی رو در جریان نیستی؟ به این واضحی !!!!! خانم معاونم برای مدرسه زحمت زیادی میکشه منم ازش تشکر کردم حالا اینجا چی نامفهومه؟؟؟ باز هم مرسی.



مبینا
ساعت20:48---17 مهر 1393

من متولد 18 بهمن ام برچم بهمنی ها بالاست به افتخار بهمنی ها


پاسخ:من هم متولد ۱۰ بهنم به افتخار بهمنی ها ! اره


تینا
ساعت19:01---17 مهر 1393

سلام وبت عالی هست موفق باشی

ساخت بنر و لوگو برا ی انواع وبلاگ ها وسایت ها

ساخت قالب با پس زمینه و سرصفحه مورد نظر تان
و
.
.
.
.
.
به وبم هم بیا


پاسخ:ممنون ولی من خودم همه اینا رو بلدم !


مهسا
ساعت12:12---17 مهر 1393

عاااااشق وبتم
پاسخ:ممنون عزیزم



نیایش
ساعت22:22---16 مهر 1393

خیلی وبت قشنگه


پاسخ:مرسی


one
ساعت10:55---16 مهر 1393

سلام وب بسیار زیبایی داری...
خوشحال میشم ب منم سر بزنی و نظر بزاری

لینک هم شدی


پاسخ:حتما سر میزنم لینک شدی



dina
ساعت1:08---12 مهر 1393
یه مسابقه توی وبم گذاشتم حد اقل بیا و بخون مطمئنم پشیمون نمیشی مسابقش خیلی جالبه تا جمعه اینده ساعت 5 بدظهر هم بیشتر فرصت نداری منتظرتم
پاسخ:دینا جان حتما اگه وقت داشتم میام به وبت و میخونم شاید هم شرکت کردم.


حانیه
ساعت16:57---5 مهر 1393

سلام اجی ...خوبی فدات شم...منم  معلمم رو خیلی دوست دارم. خدا از من نگیرتش که میمیرم.....خدا اونارو از مانگیره بگو آمیــــــــــــــــــن


پاسخ:سلام حانیه جان،من هم خانم معاونمون رو خیلی زیاد دوست دارم ببخشید ولی کاش آدرس وبتو میذاشتی من تو رو نشناختم، آمین. من هم بدون خانم نوعدوست نمیتونم زندگی کنم. خانم خیلی خیلی مهربونیه.لبخند



MALAKE
ساعت2:13---5 مهر 1393

وایییییییی..حالا واسه ما رمز میزاری؟ آجی گلم قهر میکنما؟


پاسخ:عزیزم آخه مجبور بودم رمز بذارم فقط مخصوص خانم معاونه عزیزمه.متاسفم رمز نمیدم. خواهیم دید تو که میگی اگه من دیگه وب نیام تو هم نمیای پس شوخی نکن


mina
ساعت17:42---4 مهر 1393

وای وای وای چه قدر معاونتونو دوست داری منم معلم ریاضیمو دوست دارم خانم زعیم

پاسخ:آره،خیلی دوستش دارم ، خیلی بیشتر از چیزی که فکر میکنی دوستش دارم ، حتما تو هم خیلی خانم زعیم رو دوست داریلبخند



ملینا
ساعت13:07---4 مهر 1393

وب زیبایی داری گلم


پاسخ:مرسی عزیزم


Farnaz
ساعت22:09---2 مهر 1393


سلام دوست عزیزم امیدوارم خوب باشی.
وبلاگ ذهن بیمار♥ZEHNEBIMAR♥
رو بستمش میتونی لینکشو پاک کنی ولی تو وب قدیمی ترم که ادرسشو گذاشتم لینکت کردم ممنون میشم لینکم کنی و بهم سربزنی و نظر بدی
مرسی...


پاسخ:مرسی که خبر دادی لینکتو درست کردم حتما سر میزنم گلم


رومینـــــــــا
ساعت20:50---2 مهر 1393

سلام عزیزم.خو ش به حال خانم معاونتون..خسته نباشن..لایک داری ابجی


پاسخ: سلام،مرسی گلم من خیلی  خوش حالم که خانم معاون بسیار ماهی دارم



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 2 مهر 1393برچسب:, | 19:28 | نویسنده : nazanin |