لبخند دوست داشتنی...

 همیشه فکر کردن به شما، ناخودآگاه لبخندی روی لبانم می نشاند  دوست دارم این لبخند ها را و آن کسی که باعث این لبخند هاست را....

 



نظرات شما عزیزان:

pardis
ساعت15:57---4 بهمن 1393



ماهی به آب گفت "بی تو میمیرم"
آب خواست امتحانش کنه ...
بهش گفت من میرم و به حرفات فکر میکنم...
رفت و چند دقیقه بعد برگشت
وقتی اومد ماهی مرده بود



بنده خدا
ساعت11:12---30 دی 1393
عجیب است که پس از گذشت یک دقیقه به پزشکی اعتماد می کنیم ، بعد از گذشت چند ساعت به کلاهبرداری ! ، بعد از چند روز به دوستی ، بعد از چند ماه به همکاری ، بعد از چند سال به همسایه ای ... اما بعد از یک عمر به خدااعتماد نمی کنیم !

رومینـــــــــا
ساعت19:41---17 دی 1393

سلام..اجیییییییی بی وفااااااااااااااا



دوستت ندارم

دیونه


دیگه نیا پیشم اصلا نمیایی پیشم


پاسخ:سلام عزیزم باورکن امتحان داشتم نمی شد مشغول امتحانام بودم الان تازه دیروز تموم شدن. ناراحت نباش دیگه فعلا که نیستی وقتی اومدی بیا حرف بزنیم ناراحت نباش دیگه...



armita
ساعت11:55---12 دی 1393

سلام :

در بیکرانه های زندگی دو چیز افسونم می کند

آبی آسمان را که می بینم و می دانم که نیست

و خدایی را که نمی بینم و می دانم که هست

چقدر افسوس خوردن بر زمانهايي كه هرگز بر نخواهند گشت، ويرانم مي كند



رومینـــــــــا
ساعت16:25---26 آذر 1393

سلام اجی..چی شده؟؟اخه درست بگو بینم..اه همش میگی نمیام دیگه اینترنت!!!!خب منو کشتی از بس که هیچی نگفتی....
زود بیا بگو بینم چی شده اخه؟؟؟؟


پاسخ:عزیزم چیزی نشده فقط امتحانا شروع شده منم مشغول امتحانام نمیتونم بیام اینترنت . ناراحت نشو دیگه


دختر صورتی
ساعت17:33---21 آذر 1393
سلاااااام عشقم چطوری؟ببخشید این چن روزه حل خوشی نداشتم....مث همیشه عالی...مخصوصا موزیک وبت که عالی تر...
پاسخ:سلام عزیزم مرسی بد نیستم اشکال نداره استراحت کن بهتر بشی مرسی خودم هم موزیکشو خیلی دوس دارم


ملكه يخي
ساعت18:23---20 آذر 1393
همیشه یا دخـــــــــــــترا بهترینن

یا بهتریـــنا دختــــــــــــرن

دختـــــــــــــــرا دست جیغ هوراااااااا


sara
ساعت14:54---20 آذر 1393
قربون تو اجی گلم برم.وبت مثل خودت خوشگله.احتیاج به رسیدگی نداره
پاسخ:مرسی عزیزم.آخه سارا باید رسیدگی میکردم یعنی داشتم نظرات رو چک میکردم.


mina
ساعت19:41---19 آذر 1393
سلام عشقم وبت فوق العاده مخصوصا آهنگ وبت
پاسخ:سلام عزیزم مرسی عسلم حیف شد نیومدی مدرسه ما !!!


سارا
ساعت10:18---16 آذر 1393
سلام عزیزم؛خوبی آجی؟دعوت میکنی بی آدرس و اسم دختر
مگه من علم غیب دارم آجی
عالی بودن
پاسخ:سلام مرسی خوبم خخخخخخخخ من که اسمو ادرس زدم!!! ولی فکر کنم سرعت اینترنت پایین بود نشد شایدم یادم رفته خخخخخخخخ ببخشید


سارا
ساعت10:17---16 آذر 1393
چقدر این دوست داشتن های بی دلیل…خوب است!

مثل همین باران بی سوال

که هی می بارد…

که هی اتفاق آرام و شمرده شمرده می بارد!!


سارا
ساعت10:16---16 آذر 1393
آدم‌ها در دل هم شکل می‌گیرند
هم را می‌بینند
سلام می‌کنند، رد می‌شوند
لبخند می‌زنند وُ
عاشق می‌‌شوند

آدم‌ها ،
در دلِ هم آدم می‌شوند ..



سارا
ساعت10:15---16 آذر 1393

گاهی وقت‌ها دلت می‌خواهد با یکی مهربان باشی، دوستش بداری و برایش چای بریزی ..
گاهی وقت‌ها، دلت می‌خواهد یکی را صدا کنی، بگویی سلام، می آیی قدم بزنیم ؟!
گاهی وقت‌ها دلت می‌خواهد یکی را ببینی، شب بروی خانه بنشینی، فکر کنی و کمی برایش بنویسی ..
گاهی وقت‌ها، آدم چه چیزهایِ ساده‌ای را ندارد !


سارا
ساعت10:15---16 آذر 1393
روياها نيز پير مي‌شوند
اما كشان كشان و پيوسته
پيش مي‌آيند
پا به پاي من
كه از ديرباز
دست در دست‌شان داشته‌ام

از ما كدام‌ يك پيش‌تر از پاي خواهيم افتاد
روياها
كه سايه‌‌ام مي‌انگارند ؟
يا من
كه واقعيت‌شان پنداشته‌ام ؟



سارا
ساعت10:13---16 آذر 1393

سر بر شانه خدا بگذار تا قصه عشق را چنان زیبا بخواند
که نه از دوزخ بترسی و نه از بهشت
قصه عشق ، انسان بودن ماست
اگر کسی احساست را نفهمید مهم نیست
سرت را بالا بگیر ولبخند بزن
فهمیدن احســاس
کار هر آدمی نیست!‌



سارا
ساعت10:04---16 آذر 1393

شاملو نيستم
تا آنچنان که او مي توانست
دوست داشتنم را ثابت کنم
از تو وعده ي ديداري مي خواست
به بند شعر بکشم
قباني نيستم
تا با شعرهايم معناي دوست داشتن را تغيير دهم
و عذر تمامي عاشقانه هايي که در انتظارم هستند را بخواهم
تا به دنبال شعرِ تو بگردم
من فقط شاعرکي هستم
که اگر غربالي در دست بگيري از تمامي پرت و پلاهايم
جز يک جمله به چيزي نمي رسي
تا با آن چشم در شعر چشمهايت بدوزم و بگويم
دوستت دارم
***********************
آپم و منتظر حضورت دوست خوبم[گل]


پاسخ:حتما سر میزنم


رومینـــــــــا
ساعت9:46---13 آذر 1393


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 12 آذر 1393برچسب:, | 19:53 | نویسنده : nazanin |