همیشه

بعضی وقتها، دلت میگیره اما کسی متوجه نمیشه! بعضی وقتها ،احتیاج به کمی دلداری داری اما کسی نیست!

بعضی وقتها،چشمات پر میشه و بغضت سرکشی میکنه اما...! بعضی وقتها ،خودت باید

اشکاتو پاک کنی و به خودت دلداری بدی وعجیب اینکه این بعضی وقتها،بیشتر وقتها هستند.

 

 



نظرات شما عزیزان:

دوست داشتنی
ساعت16:44---29 آذر 1393
سلام وبت خیلی خوبه نازی جون
ب ما هم سر بزن
پاسخ:مرسی


sophia 
ساعت1:10---25 شهريور 1393

حال یادت بر روی دلم حک شده است
دل من با نور تو روشن شده است
در تمام شب های تابستان،
تو را به خورشید گرم میسپارم
در تمام روزهای بهاری،
تو را به باران میسپارم
در تمام روزهای زمستانی،
به برف های توی حیاط میسپارم
در تمام روز های پاییزی،
تو را به برگ های درختان میسپارم
بهار و زمستان پاییز و تابستان،،گران بها ترین چیزم را به شما سپاردم
من به پیش دریا میروم
غرق عشقم میشوم
اولش غرق یک قطره شدم
سال ها گذشت که من دریا شدم
روزی در لا به لای موج هایم غرق شدم
  زیبایی را دیدم
چه زیبا بود



dina
ساعت21:36---16 شهريور 1393
برای من خیلی پیش اومده

مهرنوش
ساعت18:11---3 شهريور 1393
ghashange
پاسخ:مرسی


مبینا
ساعت23:29---23 مرداد 1393
سلام وبلاگ محشری داری
پاسخ:ممنون عزیزم


zahra
ساعت18:52---22 مرداد 1393
سلام نازنین جان
وبلاگت عاااااالیه
مرسی که اومدی وبم
خوش حال میشم بازم بیای
راستی اگه با تبادل لینک موافقی بیا بهم خبر بده
فعلا بای تا های
پاسخ:ممنون گلم حتما بازم به وبت میام با تبادل لینک هم موافقم


reyhaneh
ساعت13:11---14 مرداد 1393

آدم گاهی دوست داره بره ولی نرسه ...گاهی دوست داره گریه کنه ولی کسی دلیلش رو نپرسه...



باران
ساعت20:27---3 مرداد 1393
آدما یکیو لازم دارن که
هروقت

خسته

پکر

داغون

عصبی

بودن...

نپرسه چرا؟!

فقط دستشونو بگیره و بگه:

بلند شو بریم ی دوری بزنیم...

دوست ندارم اینجوری ببینمت!


فهیمه
ساعت17:35---3 مرداد 1393

خیلی نانازه وبت عزیزم ب وب منم بیااااا الان نه هروقت کامل شد فداتم بااای


پاسخ:ممنون


نگار
ساعت14:02---1 مرداد 1393
سلام دوست خوبم وبلاگت عالیه امیدوارم همیشه موفق باشی

reyhaneh
ساعت22:40---19 تير 1393
وبلاگت متن هات و عکسات خییلی قشنگن راستی با تبادل لینکم موافقم
بازم بهت سر می زنم
بازم بهم سر بزن


گلنوش
ساعت20:33---17 تير 1393
عزیزم ادرس وبتو اشتباه میزاری اون www.اولتو نذار
پاسخ:ممنون که گفتی.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 17 تير 1393برچسب:, | 16:59 | نویسنده : nazanin |