گریه در باران

باران که می بارد دلم بیشتر می گیرد... راه می افتم بدون چتر... من بغض می کنم و آسمان گریه... اگر میدونستی چقدر دوستت دارم ... برای اومدنت بارون رو بهانه نمیکردی ، رنگین کمان من. خدا ابر رو به گریه میاره تا گلها بخندن، پس هر وقت بارون آمد یادت نره بخندی...




نظرات شما عزیزان:

sophia
ساعت0:59---25 شهريور 1393
من در دل کوچکم چیزی دارم،اسمش را نمیدانستم
از خدا پرسیدم در جوابم گفت: عشق نام ان چیزی که داری عشق است
از ان روز عشقم تبدیل شد به اشک
اشک هایم روی گونه هایم ارام ارام میچکید
باران اشک های مرا دید
اشک هایم با باران دوست شدند
من عشق را به اشک و اشک خودش را به بارن سپرد
حال،عشقم روی صورت همچون افتابت مینشیند
مرا با لحظه های بارانی حس کن
مرا با لحظه های بارانی ببین
"ممنون باران،عشقم را تازه عشق کردی!"



dina
ساعت21:37---16 شهريور 1393
خیلی قشنگ بود
پاسخ:مرسی


مهرنوش
ساعت18:13---3 شهريور 1393

عالیههههه


پاسخ:ممنون


ghazal
ساعت1:26---21 مرداد 1393
چه دوس جون بی معرفتی که نمیاد وبم
پاسخ:گریه نکن غزل جون من که همیشه بهت سر میزنم از این به بعد بیشتر میام تو هم بیشتر به وبم بیا


گلنوش
ساعت20:27---17 تير 1393

عزیزم وبه خوبی داری گفته بودی لینکت کنم لینکت کردم دوباره به وبم بیا
پاسخ:لینکت کردم



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 17 تير 1393برچسب:, | 16:36 | نویسنده : nazanin |