مروارید...

جایگاه همیشگی شما در قلب من است، امیدوارم صدف قلبم لایق مروارید وجودتان باشد...

 



نظرات شما عزیزان:

melani
ساعت12:11---7 بهمن 1393

تنها شادی زندگیم این است که

"هیچکس نمیداند چه اندازه غمگینم"..



ملیکا
ساعت22:03---1 دی 1393
خوش به حال خانم نوعدست منو که کسی دوست نداره پاسخ:پس من چی؟؟؟؟ من دوستام رو هم خیلی دوس دارم ولی خب خانم نوعدوست رو بیشتر از همه دوست دارم

ghazal
ساعت20:44---28 آذر 1393


بــرگـرد



نـه اینکــهבلم برایــت تـــنـگ شـבه باشـב



نــــه (!)



خنـجــرت جـا مـانـבه است؛



نمــے گـذارב تکیــه بـבهــم ...


ghazal
ساعت21:39---25 آذر 1393


دلم تنگ است...
دلم اندازه حجم قفس تنگ است
سکوت از کوچه لبریز است
صدایم خیس و بارانی ست
نمیدانم چرا در قلب من پاییز طولانیست ...


رومینـــــــــا
ساعت10:56---25 آذر 1393

سلاااااااااااااااااااام آجــــــــــــــــــی دلم برات تنگ شدههه..خیییییییییییییییلی..زود بیا پیشم....


پاسخ:منم دلم تنگ شده رومینا. عزیزم حتما میام توی وب حرف بزنیم


حانیه
ساعت9:24---22 آذر 1393

سیلوم اجی جون لایککککک وب خوشملی داری
پاسخ:مرسی عزیزم



دختر صورتی
ساعت17:48---21 آذر 1393
قبل ها خوش میگذشت...
الان فقظ خوشم که مــی گــــــذرد....


نازنین
ساعت10:14---29 آبان 1393
چطوری nazanin
خوش میگذره؟
بازم به من که هر روز بهت سر میزنم تو که همش توی وبلاگ خودتی ، وبلاگ منو اصلا دیدی nazanin ؟
دوستان زیادی توی وبلاگ من سایتشون رو لینک می کنند برای همین بازدید زیادی داره ، تو هم وبلاگت رو لینک کن ، تا دوستام بهت هر روز سر بزنند و بازدید وبلاگت زیاد شه.

اینم آدرسه وبلاگمه:
http://nazi-joon-jooni.loxblog.com

والا به خدا بازدید وبلاگم واقعیه
nazanin منتظرتما
پاسخ:سلام اتفاقا اصلا هم خوش نمیگذره حتما عزیزم. لینک کردم


بانو دلتنگی
ساعت16:06---24 آبان 1393

نازی برو وب خودش
بنویس سایت رسمی مرتضی پاشایی میبینی خودت

پاسخ:آره دیدم من خیلی صداشو دوس داشتم آخه چرا باید الان این اتفاق می افتاد؟ منم براش توی وب دیگریم مطلب گذاشتم.گریهگریهگریهفریاد



دل شکسته
ساعت3:07---17 آبان 1393
سلام نازنین امیدوارم خوب باشی به وبلاگت سر زدم و مطالبت رو خوندم خیلی خوب بود امیدوارم موفق باشی عزیز
پاسخ: سلام مرسی خوبم، ممنون که سر زدی


صبا
ساعت15:51---11 آبان 1393
salam bebakhshid dir mishe.bad 1 mah be vebam sar zadam avalin nazar mal to bud manam alan behet nazar gozashtam.
پاسخ:مرسی عزیزم اشکال نداره


anna
ساعت23:02---9 آبان 1393
آجی خودمی
پاسخ:تو هم دوست خیلی خوب و آجی خودمیییی


رومینـــــــــا
ساعت22:59---9 آبان 1393
آجـــــــــــــــــــی التماس دعا اینروزا هر جا رفتی....منو یادت نره هـــــــــــــــــا
پاسخ:آجی حتما یادم میمونه تو هم منو یادت نره هرجا رفتی


رومینـــــــــا
ساعت22:58---9 آبان 1393


ﯾﻪ ﻭﻗﺘﺎﯾﯽ ﺣﺎﻟﻮ ﺣﻮﺻﻠﻪ ﻫﯿﭽﯿﻮ ﻧﺪﺍﺭﯼ

ﺗﻮ ﺧﻮﺩﺗﯽ

ﺩﺍﻏﻮﻧﯽ

ﺩﺭﺩ ﺩﺍﺭﯼ

ﺳﺨﺘﯽ ﻣﯿﮑﺸﯽ

ﺍﻣﺎ ﻧﺒﺎﯾﺪ ﮐﻢ ﺑﯿﺎﺭﯼ

ﺍﯾﻦ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺩﻭ هزاﺭ ﺍﺭﺯﺵ ﻏﻢ ﺧﻮﺭﺩﻧﻮ ﻧﺪﺍﺭﻩ

ﺍﯾﻨﻮ ﺑﺪﻭﻥ ، ﺍﯾﻦ ﻧﯿﺰ میگذﺭﺩ....



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 9 آبان 1393برچسب:, | 22:34 | نویسنده : nazanin |