به یاد شما...

اشک خشک میشه ...خنده محو میشه...اما معاون عزیزم یاد وخاطرات شما فراموش نمیشه...

 



نظرات شما عزیزان:

✿ŖÃV£η ใŰ££η❦
ساعت12:14---14 آذر 1393
سلامـــــــــ

اومدم بگم که درسته که یه مشکلی بین ما هست اما تو نباید سوفیو ول میکردی اون بهت نیاز داره

در ضمن اگه بفهمه به خاطر من تو از سوفی متنفر شدی منو میکشه اون ترو خیلیـــ دوست داره

خواهشا به حرفام فکر کن و بعد تصمیم بگیر

در ضمن منو سوفی نفرستاده من خودم اومدم.
پاسخ:سلام من با کسی مشکل ندارم عزیزم خب سوفیا یکی از بهترین دوستای اینترنتی من بود . درمورد سوفیا هم باید بگم که درموردش فکر میکنم


mina
ساعت16:53---22 آبان 1393
سلام عشقمممممم وبت فوق العاده است
من مینا هستم وب جدید زدم لطفا به من سر بزن

پاسخ:سلام عزیزمممممممم وای وب جدید مبارک به نظر تو وقتی آدرس نذاشتی چه طوری بیام به وبت؟؟ آدرس بذار بیام خبری ازت نیست..!


نیایش
ساعت21:44---7 آبان 1393
چی بگم جز اینکه وبت حرف نداره
پاسخ:مرسی


pink.girls
ساعت20:47---7 آبان 1393
سلام اجی جونم خوبی؟
شرمنده نبودم یه چند وقتی وب..چه پستای قشنگی... میخوام حسابی جبران کنم
پاسخ:خواهش میکنم گلم اشکال نداره منم یه مدت زیاد نبودم مرسی.


ملكه يخي
ساعت18:53---6 آبان 1393
سلام عزيزم...
وبت خيلي عاليه...
موفق باشي...
التماس دعا...
ياحق...
پاسخ:سلام گلم مرسی التماس دعا...


sophia
ساعت19:50---4 آبان 1393

اجی برو  وبم جوابت رو دادم

راستیییییییییییییییی

ادرس وب سفارشیتو بده میخوام سفارش بدم


پاسخ:باشه میرم میخونم توی وبت بهت میدم


alone
ساعت17:02---2 آبان 1393

زندگی کوتاه نيست

مشکل اينجاست که ما زندگی را دير شروع ميکنيم



سما
ساعت18:01---29 مهر 1393
دلمان کوچک است

ولی آنقدر جا دارد

که برای هر عزیزی که دوستش داریم

نیمکتی بگذاریم برای همیشه ی عمر


ملیکا
ساعت10:30---25 مهر 1393

خدا ابر رو به گریه میاره تا گلها بخندن،
پس هر وقت بارون آمد یادت نره بخندی . . .



sozi
ساعت11:46---24 مهر 1393

آجی وبت عالیه تبادل لینک میکنی؟خبرم کن اگه موافقی ممنون بووووووووووووس


پاسخ:مرسی لینک شدی لینکم کن


سارا
ساعت21:31---23 مهر 1393

این روزهای سخت از هر انگشتم یک هنر می بارد!

شب ها می بافم خیالت را

روزها می کشم دردهای نبودنت را

و غروب ها هم

می رقصم با سازِ دلتنگی هایم.



سارا
ساعت21:26---23 مهر 1393

آیینه ها هم قسم شدند
مرا هم نشان ندهند
بی او دیگر من ، من هم نیستم
  به من نگاه کن
چشم های بی پناهم زبان زد تموم پرستو های مهاجر شده
نگاه کن به من ...
استوانه ای ام گوش تا گوش پردرد
پر از شکنجه های سرخ
ستاره ا ی  در دل شب
اگر روزی دلت برای خودت تنگ شد
به آیینه ها نگاه کن ...



parnia
ساعت19:22---21 مهر 1393

 نمیخوای قالبتو عوض کنی ؟؟؟


پاسخ:نمیدونم شاید عوض کردم من خودم طراح هستم حالا شاید عوض کردم!


نازنین
ساعت23:44---20 مهر 1393

سرچشمه ی وحی در كوير است غدير
تقدير خداوند غدير است، غدير
اي عشق! بگو به تشنه كامان ولا
درياست، اگر چه آبگير است غدير
عید بزرگ غدیر بر شیعیان مولی علی(ع) مبارک باد

مرسی


پاسخ:عید تو هم مبارک مرسی


dina
ساعت22:23---20 مهر 1393

یه سوال اگه خواستی جواب بده

میشه بگی چرا اینقدر معاونتونو دوست داری ؟
البته اگه میشه بگو . ببخشید پرسیدم


پاسخ:خب راستش خودم هم نمیدونم چرا ! ولی باید بگم همیشه توی قلبم با همه فرق داره... و همیشه دوستش داشتم و دوستش دارم و تا ابد هم خواهم داشت...!! عزیز دلمه دوستش دارم بی دلیل....!!!



سارا
ساعت19:56---20 مهر 1393

زندگى موسیقى گنجشک هاست

زندگى باغ تماشاى خداست...
زندگى یعنى همین پرواز‌ها،
صبح‌ها،
لبخند‌ها،
آواز‌ها...
زندگی ذره‌ی کاهیست، که کوهش کردیم،
زندگی نام نکویی ست، که خوارش کردیم،
زندگی نیست بجز نم نم باران بهار،
زندگی نیست بجز عشق،
بجز حرف محبت به کسی،
وگرنه هر خار و کسی،
زندگی کرده بسی،
زندگی تجربه‌ی تلخ فراوان دارد،

دو سه تا کوچه و پس کوچه و اندازه‌ی یک عمر بیابان دارد.
ما چه کردیم و چه خواهیم کرد در این فرصت کم!؟



aziztanha
ساعت18:49---20 مهر 1393

عید مبارک

پیشـانــے اـم ..، آغوشے را مـیـخـوا ـهـد ..، و چـشـم ـهایـم ..، خـیـس کـردטּ پـیـرا ــهـنــے را ..، عـجـب بـغـض پـر تـوقـعــے دارم مـטּ امـروز


پاسخ:عید تو هم مبارک


شیدا
ساعت18:03---20 مهر 1393
وبلاگت قشنگه.عیدت مبارک.
پاسخ:مرسی عید تو هم مبارک


طناز
ساعت17:14---20 مهر 1393
سلام نازی جون وبت خوشگله عزیزم
پاسخ:مرسی عزیزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 20 مهر 1393برچسب:, | 14:11 | نویسنده : nazanin |