خنده ی آرامش بخش...

مي دونيد چه خصوصیتی از شما را خيلي دوست  دارم ؟؟... اينكه هميشه مي خنديد رو خیلی دوست دارم...و با خنده های شما درهرشرايطي لبخند روي لبان من هم مي نشیند...




نظرات شما عزیزان:

saba
ساعت8:33---1 خرداد 1395
دختره چ خوشگلههه.حسم میگه کره ایه

پاسخ:حست درست میگه کره ايه


ملکه یخی
ساعت3:01---25 خرداد 1394
سلام آبجی گلم.
مثل همیشه وبت عالیه.
ممنون که بهم سر زدی.
پاسخ:سلام عزیزم وب تو هم عالیه مرسی که سر زدی


ملكه يخي
ساعت23:56---26 فروردين 1394
لايك داري ابجي گلم...
پاسخ:میسی


رومینـــــــــا
ساعت22:29---1 اسفند 1393

ابجی امشب که انلاین بودی اومدم ..داشتم باهات میحرفیدم اف شدی..ولی طوری نیست...شاید کار داشتی....
پاسخ:مممم یاد نیس آنلاین بودم یا نه اگه هم بودم ببخشید که سریع رفتم من گشتم ولی تو رو پیدا نکردم آخه نبودی !!!! بعدشم رفتم بیا یه روز حرف بزنیم خیلی وقته باهات حرف نزدم عزیز دلم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 24 بهمن 1393برچسب:, | 22:15 | نویسنده : nazanin |