خوشحالی یعنی..؟؟؟

از نظر من خوشحالی یعنی... بهترین معاون دنیا رو داشته باشی... خانم نوعدوست،دوستتان دارم وشما بهترین هستید.همه لطفا نظر بدن که از نظر اونا خوشحالی یعنی چی؟؟؟



نظرات شما عزیزان:

sophia
ساعت21:13---10 بهمن 1393
سلام عزیزم
ما داریم 1 شنبه میایم
به امید خدا
ولی شاید نتونیم همو ببینیم چونکه
من قرار نیست برای تفریح برم تهران
یعنی تفریح که هست
اما بیشتر برای یه چیز دیگست
که باید بستری بشم
گفتم خبر بدم
گلم
دوستت دارم
بایییییییییی
پاسخ:آجی خیلی خوشحالم که میای تهران ، ولی چرا بستری چرا عزیزم چی شده ؟؟؟؟؟!


sophia
ساعت22:28---7 بهمن 1393
یه خبر خوش!
تقریبا دارم میگما!
عزیزم امکان اینکه بیایم تهران 80%
فقط دعا کن که تا روز تولدت بشه بیایم!
اگرم نشد حداقل یه روز دیگه شاید همو ببینیم!
به هرحال به تو این ماه احتمال 100% میدم که بیام تهران!
پاسخ:وای عزیزم خیلی خوشحال شدم کاش روز تولدم هم تهران بودی اما خب خیلی خوبه که همو میبینیم


melani
ساعت12:10---7 بهمن 1393

مـآ کـِه قـَرآره پـَروآنه شیـم !

بزـآ دُنیــآ تــآ میخوآد پیلـهـ کُنه



sophia
ساعت15:37---6 بهمن 1393
عزیزم میری تو چندسالگی؟
قرار بود روز تولد تو توی تهران باشیم
ولی فکر نکنم بشه
ولی به هرحال امکانش هست که روز تولدت من تهران باشم!
خخخخخخ
همه دوستای مامانم تهرانن
واس همین میگم!
پاسخ:میرم توی 14. واقعا راس میگی؟؟؟ وای اگه بودی بیا یه جایی همدیگه رو ببینیم سوفیا خیلی خوشحال شدم عزیزم


sophia
ساعت13:28---5 بهمن 1393
خوشحالی یعنی اینکه یه خدایی داشته باشی که دوستت داره
یه مامانی داشته باشی که انقدر دوستت داره
یه دوستی داشته باشی که حاضر باشی براش جونتو بدی
ایشالا که این سال بهترین سال زندگیت باشه اجی مهربونم
پاسخ:آجی گلم منم خیلی دوستت دارم عزیز دل


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 2 بهمن 1393برچسب:, | 22:28 | نویسنده : nazanin |