دوست داشتن واقعی..

دوست داشتن واقعی پایان خوش نمیخواد چون دوست داشتن واقعی پایان نداره... وخانم نوعدوست من شما را واقعا دوست دارم



نظرات شما عزیزان:

بیتا
ساعت15:47---5 بهمن 1393

دستتون درد نکنه چطوری یادت بیارم خو اسم وبم پاتوق بود ادرسشم اینه که حذف کردم
پاسخ:خو من باید از کجا میدونستم؟؟ تو هزار تا اسم تغییر میدی خب. آی دی nazaninjooon10



pardis
ساعت15:59---4 بهمن 1393



خدايا حواست هست؟

صداي هق هق گريه هايم

از گلويي مي آيد كه

تو از رگش به من نزديكتري



بیتا
ساعت22:00---28 دی 1393

سلام اجیئیییی منو یادته ؟الهه هستم راستی من دیگه عضو نیستم اگه لاین داری ایدی لطفا
پاسخ:نه عزیزم یادم نمیاد لاین دارم ولی اول باید یادم بیاد تو رو بعد آی دی بدم فامیلیت یا وبت چی بود؟



pardis
ساعت14:41---30 آذر 1393

سخت ترين قسمت زندگي اونجاست
كه ميفهمى واسه كسى كه تموم زندگيت بوده، فقط يه رهگذر بودى
اينجا همه رهگذرند، سفر بسلامت



ghazal
ساعت15:17---24 آذر 1393
روزهای رفته

به چوب کبریت های سوخته می مانند

جمع آوری شده در قوطی خویش

هر کاری می خواهی بکن

آن ها دوباره روشن نمی شوند

و روزی سیاهی آن ها دستت را آلوده می کند

روزهای چوبی ات را باید از همان آغاز

بیهوده نمی سوزاندی ..


دختر صورتی
ساعت17:44---21 آذر 1393
جهــــــــانم را بی تـــــــــــــــــو تصـــور میکنم....
و به سمـــت تیـــغم مــیروم...
میفـــــهی....
دنـــــیایم بــــی تـــــــــــــو الـــف نــدارد...


ملكه يخي
ساعت18:42---20 آذر 1393
با من لج نکنـ بغض نفهمــ!

این که خودت را گوشه ی گلو قایمــ کنیــ

چیزیــ را عوض نمیکند!

بالآخره یا اشک می شویــــ

در چشمانمــ

یا عقده در دلمـــ....


سارا
ساعت10:14---16 آذر 1393
میگویند باران که میزند بوی “خاک” بلند می شود …
اما اینجا باران که میزند بوی “خاطره ها” بلند میشود !


sara
ساعت11:50---13 آذر 1393
اره واقعا هم همینجوریه

رومینـــــــــا
ساعت9:46---13 آذر 1393
اووووووووووو ایول داری آبجی...خخخخخخ
پاسخ:مرسی عزیزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 12 آذر 1393برچسب:, | 19:30 | نویسنده : nazanin |