امیدوار...

دربدترین روزها ، امیدوار باش... چون همیشه زیباترین باران از سیاه ترین ابرها می بارد.. دربدترین روزهام به خانم نوعدوست فکر میکنم یادش بهم آرامش میده...



نظرات شما عزیزان:

ghazal
ساعت18:08---25 آذر 1393

تمام نبودنت پرشده است از
مرورخاطرات تلخ و شیرین


کاش حال مرا اندکی می دانستی...



دختر صورتی
ساعت17:46---21 آذر 1393
خدایا....فقط یک چیز میخواهم....
به انکه میخواهمش هر چه میخواد بده....
میتوانی هرچه دارم بگیری........


dina
ساعت22:41---13 آذر 1393

یه سوال معلم چه درسیت هست ؟ چرا اینقدر دوسش داری ؟ اگه دوست داشتی ج بده


پاسخ:وای یعنی نمیدونی؟؟؟ عزیزم مطالبو میخوندی میفهمیدی..! معلمم نیست معاونم هستن و خب اینو یه بار دیگه بهت گفتم دوباره هم میگم عزیزم: نمیدونم چرا ! ولی باید بگم همیشه توی قلبم با همه فرق داره... و همیشه دوستش داشتم و دوستش دارم و تا ابد هم دوستش خواهم داشت...!! معاونم عزیز دلمه دوستش دارم بی دلیل...


missnarges
ساعت12:18---13 آذر 1393
مهربانی باغ سبزی است که از روزنه پنجره ها باید دید

مهربانم مگذار لحظه ای روزنه پنجره ها بسته شود

mer30 omadi bazam biyaaaaaaaaaaaaaaa
پاسخ:حتما بازم میام عز.یزم


رومینـــــــــا
ساعت9:48---13 آذر 1393
خب اجی ایشالا که هیچوقت روزای بد نداشته باشی..ولی یه ذره بفکر ماهم باش هــــــــــا..همشو نده به خانم نوعدوست
پاسخ:من روزای بد زیاد دارم عزیزم. خخخ خب تو اون روزا فقط به اون فکر میکنم ولی تو روزای دیگه له فکر تو هم هستم خب


pardis
ساعت12:23---6 آذر 1393

خدایا.....التماست میکنم...... همه ی دنیایت ارزانی دیگران،ولی............. آن که دنیای من است مال دیگران نباشد......



pardis
ساعت12:21---6 آذر 1393

گاهیــ خـــدا آنقـدر صدایتـ را دوستـ داردکــ ه سکوتـــــــــــــ میکنـــد تا تــو بارهـــــا بگویــی خــــــــــــــــ♥ـــدای منـــــــــــــــــــــــــــ



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 5 آذر 1393برچسب:, | 13:46 | نویسنده : nazanin |