پاییز...

دلم اندازه حجم قفس تنگ است/ هوایم خیس وبارانیست/ نمیدانم چرادر قلب من پاییزطولانیست...! آرزو میکنم که فرو افتادن هر برگ پاییزی؛ آمینی باشد برای آرزوهای قشنگ شما !



نظرات شما عزیزان:

فرشته
ساعت15:48---9 دی 1393

خیلی عالی


پاسخ:مرسی


مطهره
ساعت11:04---29 آبان 1393

وب خوب و قشنگی داشتی


پاسخ:مرسی


pardis
ساعت11:07---27 آبان 1393

خــودَم قَبـــول دارم کـــهنه شـــده ام آنـــقدر کــهنه کــه می شــوَد رویِ گَرد و خـــاک تَنـــَم یــادگــاری نــوشت خیالی نیست تو هم بنویس و برو



pink.girls
ساعت20:49---7 آبان 1393

هنوز هم بوی خاک را دوست دارم ...



و هنوز هم دلم کودکی ست بازی با خاک را دوست دارم



نگران نباش ...



حال دلم خوب است ...



فقط گاهی بهانه ی خاطراتی را میگیرد که با دستانم خاکشان میکنم



زیر انبوهی از گریه ...



گریه هایی که بویشان را دوست ندارم ...



pardis
ساعت0:55---4 آبان 1393

بی تو بودن را معنا می کنم با تنهایی و آسمان گرفته

آسمان پر باران چشم هایم

بی تو بودن را معنا می کنم با شمع , با سوزش ناگریز شمعی بی پروانه

بی تو بودن را چگونه میتوان تفسیر کرد

وقتی که بی تو بودن خیلی دشوار است ؟
.
.
وبه خوشگلی داری.


پاسخ:مرسی


alone
ساعت17:03---2 آبان 1393

درست زمانی که از وضعیت زندگیت شکایت میکنی


مردمانی هم هستند که برای داشتن زندگی مثل تو و بودن به جای تو



حاضرند به هر کاری دست بزنند!



رها
ساعت21:19---21 مهر 1393
هنـــوز دلخوشـــم بـــه “خدانگهـــدارت”

اگـــر نمى خواستـــى برگـــردى ;

اصـــرارى نبـــود کـــه خـــدا ,

مـــرا نگـــه دارد ....


رها
ساعت21:14---21 مهر 1393
دکتــرهــا ،

قـرص می دهنـد که فــرامــوشت کنـــم !

آنوقــت ...

خــوابــت را مـی بیــــنم .............!


dina
ساعت22:22---20 مهر 1393

عالیییییییی


پاسخ:مرسی


سارا
ساعت19:58---20 مهر 1393
زرد است که لبریز حقایق شده است

تلخ است که با درد موافق شده است

شاعر نشدی وگرنه می فهمیدی

پائیز بهاری است که عاشق شده است


سارا
ساعت18:53---20 مهر 1393

ﺑﺎﺭﺍﻥ ﮐﻪ ﻣﯽﺑﺎﺭﺩ ...
ﺑﺎﯾﺪ ﺁﻏﻮﺷﯽ ﺑﺎﺷﺪ ...
ﭘﻨﺠﺮﻩﯼ ﻧﯿﻤﻪ ﺑﺎﺯﯼ ...
ﻣﻮﺳﯿﻘﯽ ﺑﺎﺭﺍﻥ ...
ﺑﻮﯼ ... ﺧﺎﮎ ...
ﺳﺮﻣﺎﯼ ﻫﻮﺍ ...
ﺻﺪﺍﯼ ﺗﭙﺶ ﻗﻠﺐﻫﺎ ...
ﺧﻮﺍﺏ ﻫوﺸﯿﺎﺭ ﻋﺼﺮﺍﻧﻪ ...
ﺑﺎﺭﺍﻥ ﮐﻪ ﻣﯽﺑﺎﺭﺩ ...
ﺑﺎﯾﺪ ﮐﺴﯽ ﺑﺎﺷﺪ ...



aziztanha
ساعت18:50---20 مهر 1393

وقتی دو قلب برای یکدیگر بتپد
هیچ فاصله ای دور نیست
هیچ زمانی زیاد نیست
و هیچ چیز دیگری نمی تواند آن دو را از هم دور کند
محکم ترین برهان عشق ، اعتماد است !!!



رومینـــــــــا
ساعت17:24---20 مهر 1393
زندگی
همیشه خوب نیست
همیشه آسون نیست
همیشه آروم نیست
همیشه دوست داشتنی نیست
ولی
همیشه هم بد نیست


armita
ساعت16:36---20 مهر 1393

very good


پاسخ:Thanks



دل شکسته
ساعت22:38---18 مهر 1393

سلام نازنین خوبی خوشی؟از مطالب وبلاگت خیلی لذت بردم وبلاگ خیلی خوبییییییییی داری فعلا بای
پاسخ:سلام مرسی بد نیستم ! ممنون نظر لطفته وب تو هم قشنگه



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 18 مهر 1393برچسب:, | 18:37 | نویسنده : nazanin |